2012? Apakah?




Assalamualaikum salam sejahtera.

Aku takda cerita bagai pun. Saja nak mencarut update something kan.
K berkenaan dengan tajuk ni. Aku pun tak tahu lah.
Kan ada cerita 2012 tu. Takut tak takut tak?
Phew iklan syampu Clear tu pun guna 2012 jugak. Pulun kan?
Hihiw tak ada lah. Aku pun pakai Clear whaat.
*Auw takmau tau pun kan Kmaaf pulun sebentar.

 K kembali pasal 2012 berkenaan tajuk hari ini.
2012 rasa macam tahun yang besar bagi aku.
Sebab dimana Saat Paling Menggembirakan (SPM) akan berlaku -,-
Aku pun memang sangat la gembira kan sebab lepas SPM tu boleh aku bergembira sepuas hati mengumpul pengalaman indah serata Malaysia ni kan. (Semangat kewarnageraan)
K aku harap mak aku bagi la kan aku pergi merata tempat Hihiw tiupu la aku
pun tak berani nak berjalan jalan seorang diri -,- 
K takpelah tu ja kot bebelan aku harini mak aku beli makan dah sampai ni aku pi makan dulu tau.
Aum aum Kbai Assalamm Earthlingss!



Kbai dan Asslamualaikum Earthlings!